Hlavičkový papír je klasická firemní tiskovina, bez které se dobře vedená firma neobejde. Vzhled by měl vypovídat o serióznosti a ochotě nabízet profesionální přístup a záruku poctivého jednání. Hlavičkový papír by měl obsahovat logo firmy a dle uvážení i adresu firmy uvedenou většinou v zápatí. Pro tisk hlavičkového papíru by měl být zvolený silnější druh papíru. Tomu by měla odpovídat stylově i obálka s potiskem, která se dá stejně jako vizitka vybrat z širokého sortimentu šablon zhotovených profesionálními grafiky. Pro kreativní zákazníky je k dispozici online designer k realizaci vlastních nápadů.
Tisk firemních tiskovin zahrnuje i letáky a prospekty, které jsou pro prezentaci firmy, jejich služeb a nabízených produktů naprosto zásadním, nejoblíbenějším a nejrozšířenějším nástrojem.
Letáky se jako jednoduché nosiče informací uplatní ve všech oborech lidské činnosti a jejich cílem je upoutat pozornost a poskytnout základní informace. Tyto firemní tiskoviny se většinou tisknou na tenčím křídovém papíru a oblíbené jsou větší formáty, které se několika způsoby skládají. Úspěšný leták by měl mít zajímavý hlavní titulek psaný výrazným velkým písmem ve kterém je obsažený slogan nebo myšlenka týkající se nabídky a měl by zaujmout. Obrázky jsou stejně důležité jako titulek.
Originální fotografie nebo grafika nahradí stovky slov a je mnohem úspěšnější. Test na letáku by neměl být dlouhý a poskytnout příjemci základní informace. Jednoduchost v tomto případě vyhrává, přeplněnost letáku je spíše ke škodě. Podle cílové skupiny příjemců lze do letáku pro vylepšení vložit například QR kódy, kde získat podrobné informace. Děti budou nadšené z omalovánek, bludišť a podobných miniher, senioři si rádi leták odnesou domů kvůli křížovce nebo receptu. I v případě letáků se lze inspirovat anebo přímo využit některou ze šablon vytvořenou odborníkem na grafiku.
Prospekty a katalogy mají za úkol nabízet podrobnější informace, různé technické specifikace, návody atd.